blogspot visitor

16 februari 2011

Drastisch minder bloggen

Vanaf dit schrijven ga ik over verreweg de meeste onderwerpen van m'n blog (zie bovenaan in de rechterkolom) geen notities meer maken of knipsels plaatsen. Met wat ik de afgelopen jaren heb gepost, is mijn punt gemaakt over de milieucrisis, ontaarde godsdienst, de perverse economie en extreemrechts.

Alleen in de rubrieken filosofie en esoterie en misschien kunst en internet zal ik zo nu en dan nog een stuk plaatsen.

Door deze verandering zal ik minder tijd besteden aan de blog en daardoor achter de pc; zodat alle ruimte ontstaat voor het lezen van een mooi boek, een wandeling, meditatie enzovoorts.

9 opmerkingen:

  1. Ik ben zo wat thema's in je blog aan het lezen, goeie thema's!
    Nu kwam ik deze ook tegen en een vragje kwam bij me op;
    Is het ook gelukt?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een tijdje maar :-). Wel lijkt 'tijd schrijven' te werken: als ik bijhoud hoeveel uur ik precies achter de pc zit, blijft het binnen de perken (kennelijk schrikt een groot getal af).

    Nu dus alleen het tijd schrijven niet laten verslonsen...

    Heb je zelf een blog? Op je profiel zie ik het niet, of ik kijk eroverheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf geen blog, maar ik zit er wel aan te denken er een te beginnen Ik volg wel diverse blogs van google en wordpress, maar google lijkt me redelijk gebruiksvriendelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Google werkt erg prettig, vind ik.
    Wel is WordPress - dacht ik - wat beter op het punt van de bescherming van eventueel door de gebruiker als privacy-gevoelig beschouwde gegevens, die je moet invullen bij het starten van een blog en die automatisch worden bijgehouden - vooral in dat laatste is Google een kei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien nog een tip: mocht je voor Google gaan, zelf vind ik de 'Old blogger interface' veel prettiger dan de nieuwe. Je kunt altijd switchen tussen die twee via 'Instellingen' (tandwiel-ikoontje).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt, zal eens kijken, ik zie overigens een vreemde tijdsaanduiding, jouw vorige reactie 01:21 PM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Testje tijdsaanduiding: ik heb net de instelling veranderd (van 'Londen' naar 'Amsterdam'); en doe dit testje om 22:36 uur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Raar, een bug in Blogger dus.

    BeantwoordenVerwijderen